Szolgáltatói számlázással kapcsolatos tudnivalók
Számlán szereplő adatok A vevő adatainál a számlán minden esetben szerepelnie kell a Pénztár nevének, címének az igénybevevő nevének és valamely egyedi azonosító számának (kártyaszám utolsó 7 számjegye, /adóazonosító jel/ tagsági okirat szám). Továbbá szükséges megadni a vásárolt termék vagy az igénybevett szolgáltatás nevét és annak besorolási számát is (SZJ, VTSZ, TEÁOR, ORKI, EMKI, GYEMSZI stb.). Kérjük, hogy a kiállított számla eredeti példányát juttassák el Pénztárunk részére. A számlán szereplő adatok röviden: Tempo Egészség- és Önsegélyező Pénztár 1025 Budapest, Nagybányai út 92. Pénztártag vagy Szolgáltatási kedvezményezett neve Egészségkártya utolsó 7 számjegye/ tagsági azonosító száma/ adóazonosító jele Mely esetekben nem áll módunkban elfogadni a benyújtott számlákat · tévesen, vagy szabálytalanul (ÁFA törvénynek nem megfelelően) kiállított számlát, bizonylatot juttatnak el a Pénztárhoz, · a számlán nem beazonosítható az igénybevett termék, szolgáltatás, · a számlán szereplő adatoknak megfelelő kártyás tranzakció nem szerepel nyilvántartásunkban, · nem eredeti, vagy az eredetivel mindenben megegyező hiteles számlamásolatot juttatnak el a Pénztár részére. Adóköteles jövedelem illetve jogszerűtlen igénybevétel
Amennyiben adóköteles terméket vásárolt vagy szolgáltatást vett igénybe a Pénztártag, részére Pénztárunk e-mailben/postán értesítést küld. Ha a Pénztártag az adóköteles terméket vagy a szolgáltatás ellenértékét a megadott határidőig visszafizeti, vagy a hiányt pótolja (pl. orvosi javaslat, vagy szolgáltatásra jogosult bejelentése), úgy az adóköteles jövedelem kivezetésre kerül. A visszafizetett összeg - levonás nélkül - a Tag egyéni számlájára kerül, s ismételten felhasználható.
Jogszerűtlen igénybevételnek minősül (jogalap nélküli) az elszámoláshoz feltétlenül szükséges igazolás hiánya. Ez lehet a szolgáltatásra jogosult felvételének hiánya és a nem finanszírozható termékek és szolgáltatások igénybevétele.
Orvosi javaslat Orvosi javaslat megküldése szükséges a látásjavító, hallásjavító és otthongondozás szolgáltatások igénybevételekor. Kérjük, hogy a felsorolt esetekben mindig csatolja az orvosi javaslatot annak érdekében, hogy a Pénztártaggal való elszámolást hiánypótlás bekérése nélkül meg tudjuk tenni. Ugyanakkor fontos, hogy az orvosi javaslaton szereplő névnek (Pénztártag/ Szolgáltatásra jogosult - kedvezményezett) meg kell egyeznie a számlán szereplő névvel. Kifizetés A beküldött számla/k ellenértékét, Pénztárunkhoz történő beérkezését követően maximum 15 banki napon belül utaljuk az Ön által a Szolgáltatási szerződésben megadott bankszámlaszámra. Az Egészségpénztári Elszámoló Központ Kft által üzemeltetett "EDI" rendszerben történő kifizetés esetén ez az idő maximum 5 banki nap. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a számlák ellenértékének átutalása csoportosan történik (Budapest Bank 10103379-84456100-01004009), vagyis a feldolgozott számlák egy összegben kerülnek teljesítésre. Kártyaközpont számlázás A POS terminállal illetve telefonos engedélyezéssel (VOICE) történő tranzakciók díjáról készülő elektronikus számlát a Tempo Egészség- és Önsegélyező Pénztár az Általános Szerződési Feltételeknek (ÁSZF) megfelelően állítja ki és küldi meg a Szolgáltatási szerződésben megadott e-mail címre.
| |
Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...