Szerződéskötés menete munkáltatóknak

    

 

Munkáltatói hozzájárulás megfizetése esetén

Minden esetben ahhoz, hogy munkáltatói tagdíjat tudjunk felosztani munkáltatói szerződést kell kötni Pénztárunkkal.

Munkáltatói szerződés kitöltési útmutató

Az első oldalon találhatók a cégre vonatkozó adatok, (cégnév, adószám, bankszámlaszám, kapcsolattartók stb).

A második oldalon a 4. pontban kell megadni az összegre vonatkozó adatokat vagyis, hogy adott fix összeg vagy %-os befizetés vagy cafeteria rendszer alapján történik a munkáltatói hozzájárulás összegének befizetése.

A harmadik oldalon a 11. pontban kell megadni, hogy a szerződés milyen időszakra vonatkozik, vagyis határozott kezdő dátumtól befejező dátumig vagy határozatlan időre kezdő dátumtól történik az utalás. Ugyanezen, oldalon kell cégszerűen is aláírni és a szerződés aláírásának dátumát megadni.

A negyedik oldalon az „ÜGYFÉL TÉNYLEGES TULAJDONOSI NYILATKOZATA (Pmt. 8.§) – JOGI SZEMÉLY VAGY JOGI SZEMÉLYISÉGGEL NEM RENDELEKEZŐ SZERVEZET ÜGYFÉL TÖLTI KI!” szintén, szerves részét képezi a munkáltató szerződésnek. Ezen dokumentum kitöltésének és aláírásának oka a pénzmosás megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. Törvény rendelkezései szerint van szükség.

A utolsó, vagyis az ötödik oldalon pedig a felosztási lista szerepel, amit az utaláskor kell megküldeni részünkre annak érdekében, hogy az átutalt összeget a munkavállaló Pénztártagok részére jóvá tudjuk írni.

 

Munkáltatói adomány (támogatás) megfizetése esetén

Munkáltatói adomány befogadásához támogatói szerződés és adománylevél megküldésére van szükség, mely szintén a fent említett törvényi előírásoknak megfelel.

Támogatói szerződés kitöltési útmutatóhttp://www.egeszsegpenztar.hu/dokumentum-adomyanylevel

Az első oldalán szintén a cégre vonatkozó adatok találhatók meg cégnév, adószám, bankszámlaszám, kapcsolattartók stb).

A második oldalon az adomány megfizetésének dátumát kell megadni.

A harmadik oldalon kell C.

Adomány megfizetésekor minden esetben adománylevél kitöltése is szükséges.

Adománylevél kitöltési útmutató

Ez a dokumentum egy oldalas. Tartalmazza a cégre vonatkozó adatokat (cégnév, adószám, székhely képviselő), az utalt összeget, az adomány átutalásának dátumát és a cégszerű aláírást és szerződés aláírásának dátumát.

 

Munkáltatói Célzott támogatás megfizetése esetén

Munkáltatói célzott támogatás befogadásához a szolgáltatás sokrétűségét tekintve a szerződés külön a munkáltatói igényeknek megfelelően készül el.

Minden esetben a szerződést két példányban kell kitölteni és megküldeni részünkre, melyből az egyik a rendszerünkben történő rögzítést és aláírást követően visszaküldésre kerül, a munkahely kóddal ellátva, mely egyik célja a további ügyintésénél a beazonosítást megkönnyítése.

 

Kérdés, egyeztetés esetén kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. 

telefon: + 36 1 463-4603

fax:       + 36 1 463-4604

e-mail: egeszsegpenztar@egeszsegpenztar.hu
           visszahivas@egeszsegpenztar.hu

skype: tempo_ugyfelszolgalat

levelezési cím: 1538 Budapest, Pf.: 550.

központi cím: 1025 Budapest, Nagybányai út 92. 

 

 

Partnereink:

TEMPO_LABLEC_LOGO Szerezd meg: Google Play


Központi ügyfélszolgálati iroda: 1025 Budapest, Nagybányai út 92. Tel.: 06-1-463-4603
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103379-84456100-01004009 Adószám: 18229343-2-41
TEMPO Egészség- és Önsegélyező Pénztár. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat Egyenleg lekérdezés Elfogadóhely-kereső Facebook
separator ÚJ BELÉPŐK separator PÉNZTÁRTAGOK separator MUNKÁLTATÓK separator SZOLGÁLTATÓK separator PÉNZTÁRUNKRÓL separator KEDVEZMÉNYEK TAGJAINKNAK separator ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS separator

TEMPO

Egészségpénztár

Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...

TEMPO - Az egészségpénztár