Szerződéskötés menete szolgáltatóknak

    

Az 1993. évi XCVI. Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló Törvény - rövidítve ÖPT- határozza meg, hogy egyes szolgáltatások igénybevételéhez szolgáltatói szerződéskötés szükséges illetve azokban az esetekben is, ha nem készpénzzel történik a számla ellenértékének megfizetése, hanem  pénztári kártyával, internetes felületen (Webshop) vagy telefonos (VOICE) engedélyezéssel illetve "EDI" rendszeren keresztül.

Szolgáltatói szerződés és annak részei:

 

Szolgáltatói szerződés:

A Szolgáltatói szerződés első oldalán találhatóak az Ön cégére vonatkozó adatok, valamint a négyféle fizetés mód (készpénz, POS terminál, Webshop vagy telefonos engedélyezés) választási lehetősége és az ehhez szükséges POS/VPOS terminál szám megadása. Felhívjuk a figyelmét, hogy a  fizetési módoknál lehet egyszerre több módot is választani.

A szerződés második oldalán (1. számú melléklet) lehet megadni további szolgáltatási helyre vonatkozó adatokat.

A szerződés harmadik oldalán (2. számú melléklet) lehet a megadni a szolgáltatási tevékenység megnevezését illetve a tevékenység KSH besorolását/OENO kódját, valamint a Pénztártagjaink részére nyújtott kedvezmény százalékát.

A szerződés szerves része az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF).

A szerződéshez az alábbi dokumentumok kérjük csatolni:

  • társasági szerződés /alapító okirat/, cégbírósági bejegyző, változásbejegyző végzés, cégkivonat, vagy egyéni vállalkozói igazolvány,
  • működési engedély vagy ÁNTSZ engedély, ami tanúsítja, hogy pénztári szolgáltatás/forgalmazás nyújtására jogosult,
  • felelősségbiztosítás másolata, amennyiben egészségügyi szolgáltató,

Amennyiben a szolgáltató szerződésben áll a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel (korábbi nevén: Országos Egészségbiztosítási Pénztár) akkor ezen szerződés fénymásolatának beküldése esetén nem szükségesek a fenti dokumentumok.

A cégszerűen aláírt Szolgáltató szerződést, és a csatolt mellékleteit kérjük, két eredeti példányban kitöltve megküldeni Pénztárunk (1025 Budapest, Nagybányai út 92) részére. Az egyik példány a rendszerünkben történő rögzítés és aláírást követően visszaküldésre kerül szolgáltatói azonosító számmal ellátva, mely célja a további ügyintésénél a beazonosítást megkönnyítése.

Felhívjuk figyelmüket, hogy jogszabályi előírások következtében a szerződés, a szerződés mellékleteinek és/vagy pontos adatok hiánya valamint a szükséges dokumentumok megléte nélkül szolgáltatói partnerünkként nem tudjuk nyilvántartásba venni. Az Önöktől beérkező számlák elfogadása, feldolgozása csak az érvényes szerződés megkötését követően kerül sor.

Amennyiben Ön az EDI rendszerhez csatlakozott (Pénztárunknál jelenleg csak a gyógyszertárak és a Fotex-Ofotért üzletek) akkor a fent felsorolt dokumentumokon és szerződéseken kívül kérjük kitölteni az „Adatlap EDI rendszerhez” nyomtatványt. A szerződés szerves részét képezi az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF-EDI) nyomtatvány, mely az 5 (11) b pont 1. számú melléklete az EDI rendszeren alapuló elektronikus számla elfogadásáról szól.

FONTOS, hogy a dokumentumok kitöltésekor az e-mail cím megadásra kerüljön, hiszen a POS terminállal illetve telefonos engedélyezéssel (VOICE) történő tranzakciók díjáról elektronikus számla kerül kiállításra és megküldésre.

 

Partnereink:

TEMPO_LABLEC_LOGO Szerezd meg: Google Play


Központi ügyfélszolgálati iroda: 1025 Budapest, Nagybányai út 92. Tel.: 06-1-463-4603
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103379-84456100-01004009 Adószám: 18229343-2-41
TEMPO Egészség- és Önsegélyező Pénztár. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat Egyenleg lekérdezés Elfogadóhely-kereső Facebook
separator ÚJ BELÉPŐK separator PÉNZTÁRTAGOK separator MUNKÁLTATÓK separator SZOLGÁLTATÓK separator PÉNZTÁRUNKRÓL separator KEDVEZMÉNYEK TAGJAINKNAK separator ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS separator

TEMPO

Egészségpénztár

Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...

TEMPO - Az egészségpénztár