EGÉSZSÉGVÉDELEM-a kifáradás ellen 
2014-02-02 | 1237 nappal ezelőtt

    

EGÉSZSÉGVÉDELEM-a kifáradás ellen tippek Ha úgy érzi, hogy ritkán kap visszajelzést a munkáját illetően, hiányzik önnek a megerősítés, vagy akár komoly tehernek érzi a napi adminisztratív munkát, esetleg korlátozottnak látja a szakmai ranglétrán való feljebbjutási lehetőséget, akkor az Ön életében jelentős kockázata lehet a kifáradásnak.

EGÉSZSÉGVÉDELEM-a kifáradás ellen

Ha úgy érzi, hogy ritkán kap visszajelzést a munkáját illetően, hiányzik önnek a megerősítés, vagy akár komoly tehernek érzi a napi adminisztratív munkát, esetleg korlátozottnak látja a szakmai ranglétrán való feljebbjutási lehetőséget, akkor az Ön életében jelentős kockázata lehet a kifáradásnak.
 

<span style="\\\\&quot;color:rgb(63," 63,="" 63)\\\\"="">A fásultság leküzdésére a következő feszültségcsökkentő módszereket ajánljuk:

1. Tervezés
A kiégés elkerülésének egyik módja lehet, ha végiggondolja, és leírja önmagának, hogy a következő egy évben melyek a szakmai céljai, vágyai. Mit szeretne megvalósítani? Milyen sikereket szeretne egy éven belül megélni?

2. Lassítson és koncentráljon
A túlterheltség csökkentése elsőrendű fontosságú. Gondolja át aktuális teendőit és azok reális megvalósíthatóságát. Készítsen egy fontossági sorrendet és koncentráljon a feladataira, törekedjen a jelen pillanatban maradni. Legyen kitartó, ámde ne ragaszkodjon mindenáron a feladatokhoz. Valamint ne feledjen a testi szükségleteire is figyelni (szomjúság, éhség, fáradtság, légszomj, stb.) és mindenképpen reagáljon a szervezete vészjelzéseire.

3. Határok és felelősségi körök betartása
Tudatosítsa, tartsa be a határokat a magánéletében és szakmai téren egyaránt. Gyűjtse össze azon tevékenységeket és érzéseket, amelyekért Ön a felelős és azokat, amelyeket nem tud befolyásolni. Ezáltal rendszerezheti feladatait és felelősségi köreit, valamint mérsékelheti a túlzott aggódást és időhiányt, ezzel csökkentve a stressz kockázatát.

4. Képviselje a saját érdekeit
Amennyiben elégedetlen, gondolja végig, hogy pontosan mire van szüksége. Minden esetben nyugodtan és támadás nélkül mondja el igényét és szükségleteit és az apró változásokat is értékelje. Ha eddig képes volt kitartani, akkor érdemes még néhány hétig várni, hogy a befektetett munkája meghozza a gyümölcsét.

5. A test feszültség mentesítése
Többféle módja is lehet a feszültség csökkentésének, ilyen például a relaxáció, a masszázs, illetve a nyújtás. Munka közben álljon meg egy percre, vegyen mély lélegzetet és néhányszor nyújtózzon meg. De akár az Egészségpénztári számlára elszámolható gyógymasszázzsal és gyógytornával is jelentős javulás érhető el e téren.

6. Aktív pihenés és társas kapcsolatok
Érdemes időt szánni az aktív pihenésre és szeretteivel történő minőségi idő eltöltésére, hiszen ezzel új lendületet kaphat a hétköznapi kihívásokhoz. Bízzon önmagában és a szakmai tudásában, ezenfelül folyamatosan legyen érdeklődő és kíváncsi, hiszen az élethosszig tartó tanulás, minél változatosabb és rendszeresebb, annál inkább a hasznára válik. Magabiztosságát pedig úgy növelheti, hogy új élményekkel gazdagítja életét, ez lehet akár valamilyen sportág, vagy egyéb kreatív tevékenység. Érezhetően energikusabb lesz.


Keresse az apró örömöket az életében. Szánjon időt önmagára. Ha egy-egy hétvége alatt képes feltöltődni, akkor jó úton 



Partnereink:

TEMPO_LABLEC_LOGO Szerezd meg: Google Play


Központi ügyfélszolgálati iroda: 1025 Budapest, Nagybányai út 92. Tel.: 06-1-463-4603
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103379-84456100-01004009 Adószám: 18229343-2-41
TEMPO Egészség- és Önsegélyező Pénztár. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat Egyenleg lekérdezés Elfogadóhely-kereső Facebook
separator ÚJ BELÉPŐK separator PÉNZTÁRTAGOK separator MUNKÁLTATÓK separator SZOLGÁLTATÓK separator PÉNZTÁRUNKRÓL separator KEDVEZMÉNYEK TAGJAINKNAK separator ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS separator

TEMPO

Egészségpénztár

Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...

TEMPO - Az egészségpénztár