Gyakori kérdések és válaszok

Kérem kattintson, az Önt érdeklő kérdésre, és közvetlenül alatta megjelenik a rá adott válasz. Amennyiben itt nem találja meg kérdését, Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére a Kapcsolat menüpont alatt felsorolt elérhetőségeken.

Témakör csoportok:

Hogyan érhető el a telefonos ügyfélszolgálat?

Telefonos ügyfélszolgálatunkat munkanapokon reggel 8 és 20 óra között érhető el a + 36 1 463-4603 telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. 

A gyorsabb ügyintézéshez kérjük készítse elő tagsági okirat számát (tagkódját) vagy Egészségkártyáját, mert felvilágosítást csak pontos beazonosítás után tudunk adni. 

Az automata telefonos központ menütérképe:

  • négyes gomb: Fax küldése
  • nullás gomb: Ügyintéző kapcsolása

Kártytatiltás ügyben elérhetőségi időszakunkon kívül vagyis este 20 óra és reggel 8 óra köztött és munkaszüneti napokon,  napi 24 órában hívja a +36 1 421-2299 számon a SIA Central Europe Zrt-t. A kártyatiltáshoz szükséges megadni a kártyatulajdonos anyja nevét (leánykori) és születési idejét is.

Hogyan tudok utalási részletezőt kérni?

Az Ön szolgáltató azonosítója szükséges hozzá a könnyebb beazonosítás érdekében, valamint az időszak amire a részletezőt kérni, illetve az a dátum amikor megkapta az utalást. Amennyiben nem időszak hanem összegre kéri a részletezőt akkor az összegre is szükségünk van. A részletezőt táblázat formájában az egyeztetett e-mail címre küldjük. 

Mennyi időn belül utalják a számla ellenértékét vissza részemre?

POS terminál és telefonos (VOICE) engedélyezéssel igénybevett szolgáltatások esetén a  hozzánk történő beérkezést követően átlagosan 3-4 de maximum 15 munkanapon belül, "EDI" rendszeren keresztüli igénybevétel esetén átlagosan 2 de maximum 5 munkanapon belül. 

Miért jó kedvezményt adni a Tempo Egészség- és Önsegélyező pénztári tagok részére?

  • Több mint, 140.000 potenciális igénybevevőhöz juthat el
  • Egyedi magas kedvezmény esetén ingyen banner megjelenést biztosítunk új dinamikus honlapunkon
  • Facebbok oldalunkon és honlapunkon is megjelentetjük a kupon akciót
  • Egyedi megállapodás esetén rendezvényeinkre szóróanyagként is megjelenhet
  • és mindezzel növelheti forgalmát, és szolgáltatása vagy akár üzlete hírnevét reklámozhatja

Mik a számla kitöltés szabályai?

A vevő adatainál a számlán minden esetben szerepelnie kell a Pénztár nevének, címének, az igénybe vevő nevének és valamely egyedi azonosító számának (kártyaszám utolsó 7 számjegye, vagy adóazonosító jel, vagy tagsági okirat szám), valamint szükség van arra is, hogy fel legyen tűntetve a vásárolt termék vagy az igénybevett szolgáltatás neve és annak besorolási száma is (SZJ, VTSZ, TEÁOR, ORKI, EMKI, GYEMSZI stb.).

Röviden

Tempo Egészség- és Önsegélyező Pénztár

1025 Budapest, Nagybányai út 92.

Pénztártag vagy Kedvezményezett neve

Egészségkártya utolsó 7 számjegye, vagy tagsági azonosító száma, vagy adóazonosító jel

Termék / szolgáltatás neve és besorolási száma

Mit jelent a 150 és a 180 napos értesítés?

Törvényi előírás szerint amennyiben a Szolgáltatónál igénybevett szolgáltatásról vagy vásárolt termékről a számla Pénztárunkhoz nem érkezik, be 180. napon belül akkor az összeg zárolását fel kell oldanunk és a Pénztártag egyéni számláján visszaírjuk, vagyis újra felhasználhatóvá válik.

A 150 napos számla nélküli tételekről küldünk egy e-mail értesítőt, melyben fel vannak sorolva nyitott, azaz a számla nélküli összegek, dátum, összeg, engedélyszám, cégnév, és cég cím bontásban.

A 180 napos számla nélküli tételekről is küldünk egy e-mail értesítőt, melyben már azok a tételek vannak felsorolva, melyek már a Pénztártag - Pénztártagok egyéni egészségpénztári számláján jóváírásra kerültek, dátum, összeg, engedélyszám, cégnév, és cég cím bontásban.

Mit jelent a telefonos engedélyezés (VOICE) mint fizetési lehetőség?

A vásárolt termék vagy az igénybevett szolgáltatás összege telefonon történő hívás segítségével kerül levonásra. Vagyis a munkanapokon reggel 8 óra és eset 20 óra között rendelkezésre álló, + 36 1 463 4603-as központi telefonszámunkra érkező hívás folyamán a Szolgáltató partnerünk és az igénybevevő személye teljes beazonosítást és az igénybevétel összegének egyeztetését követőn az összeg elkülönítésre (levonásra) kerül a Pénztártagunktól. Az igénybevételről kiállított számla másodpéldányát kell részünkre megküldeni.  A hozzánk történő beérkezést követően a számla ellenértékét a Szolgáltatói partnerünk által előzőekben megadott bankszámlaszámra átlagosan 3-4 munkanapon belül átutaljuk. 

Téves utalás, illetve visszáru esetén mi a teendő?

Téves utalás esetén kérjük, az összeget legyen kedves visszautalni részünkre a Budapest Banknál vezetett: 10103379-84456100-01004009 számlaszámra, téves utalás visszautalás megjegyzéssel.  Köszönjük.

Visszáru esetén, ha még nem utaltuk el az összeget: legyen kedves részünkre írásban jelezni, hogy visszáruzás történt, valamint az igénybevevő nevét, az Ő valamely egyedi azonosító számát, az összeget és az igénybevétel dátumát. Az összeget a Pénztártag egyéni számláján visszakönyveljük.

Visszáru esetén, ha már elutaltuk el az összeget: legyen kedves részünkre írásban jelezni, hogy visszáruzás történt, valamint az igénybevevő nevét, az Ő valamely egyedi azonosító számát, az összeget és az igénybevétel dátumát. Majd legyen kedves az összeget a Budapest Banknál vezetett 10103379-84456100-01004009 számlaszámra visszautalni, visszáru miatti visszafizetés megjegyzéssel.  Az összeget a Pénztártag egyéni számláján visszakönyveljük.

Partnereink:

TEMPO_LABLEC_LOGO Szerezd meg: Google Play


Központi ügyfélszolgálati iroda: 1025 Budapest, Nagybányai út 92. Tel.: 06-1-463-4603
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103379-84456100-01004009 Adószám: 18229343-2-41
TEMPO Egészség- és Önsegélyező Pénztár. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat Egyenleg lekérdezés Elfogadóhely-kereső Facebook
separator ÚJ BELÉPŐK separator PÉNZTÁRTAGOK separator MUNKÁLTATÓK separator SZOLGÁLTATÓK separator PÉNZTÁRUNKRÓL separator KEDVEZMÉNYEK TAGJAINKNAK separator ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS separator

TEMPO

Egészségpénztár

Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...

TEMPO - Az egészségpénztár