Gyakori kérdések és válaszok

Kérem kattintson, az Önt érdeklő kérdésre, és közvetlenül alatta megjelenik a rá adott válasz. Amennyiben itt nem találja meg kérdését, Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére a Kapcsolat menüpont alatt felsorolt elérhetőségeken.

Témakör csoportok:

A tagi hozzájárulásról, illetve mennyi a Pénztár minimálisan befizetendő tagdíja?

Pénztárunk Alapszabálya értelmében a havi minimális tagdíj összege 2.000 Ft, mely 2013-óta nem változott.

Az 1993. évi XCVI. törvény értelmében azok részére fizethet hozzájárulást, akik Ön/Önök cégénél munkaviszonyban állnak. A hozzájárulásból egyetlen olyan munkavállalóját sem zárhatja ki, aki Önnél/Önöknél legalább hat hónapja munkaviszonyban áll/állnak. Minden Pénztártagra (munkavállalóra) nézve azonos összeget vagy a munkabérének azonos százalékát kell fizetnie.  Egységesen eltérhet azon alkalmazottai tekintetében, akik 15 éven belül betöltik a nyugdíjkorhatárt. Ez esetben akár naptári évenként is differenciálhat, azonban az azonos korcsoporthoz tartozó munkavállalók között nem tehetnek különbséget. 

Hogyan érhető el a telefonos ügyfélszolgálat?

Telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken  reggel 8 és 16:30  között, szerdán reggel 8 és 20 óra között érhető el a + 36 1 463-4603 telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. A gyorsabb ügyintézéshez kérjük, készítse elő a munkáltató adószámát. 

Az automata telefonközpont menütérképe:

  • négyes gomb: fax küldése
  • nullás gomb: pénztári ügyintéző kapcsolása

Amennyiben visszahívást kér Pénztárunktól, kérjük a munkáltató nevével, adószámával, valamint a kapcsolatot felvevő nevével, elérhetőségével és a témakör megnevezésével a visszahivas@egeszsegpenztar.hu e-mail címünkre írjon.

Hogyan tud munkáltatói hozzájárulást/adományt fizetni a Pénztárba?

Munkáltatói hozzájárulás/adomány befizetését Pénztárunk felé banki átutalással a Budapest Banknál vezetett 10103379-84456100-01004009 számlaszámunkra teheti meg. Pénztárunk a beérkezett utalás feldolgozását és annak egyeztetését kizárólag a lezárt banki nap után kezdi meg abban az esetben, ha felosztási lista Pénztárunk részére már elküldésre került.

Felhívjuk figyelmét, hogy a tényleges jóváírást arra a napra rögzítjük, amikor a munkáltatói hozzájárulás/adomány összege Pénztárunkhoz beérkezett. 

Meddig kell befizetni a munkáltatói hozzájárulást?

Munkáltatói szerződésünk értelmében a bérszámfejtést követő 8 naptári napon belül kell átutalni a Pénztár részre a munkáltatói hozzájárulás/adomány összegét. Felhívjuk figyelmét, hogy a felosztási lista megküldése nélkül, Pénztárunk az átutalt munkáltatói hozzájárulást/adományt nem tudja jóváírni munkavállalóik számára, ezért kérjük annak megküldését az utalással együtt a mihamarabbi jóváírás érdekében. 

Mennyi időn belül kapják meg a tagdíjat az egyéni egészségszámlára a munkavállalók?

Amennyiben Önök a felosztási listát a munkáltatói hozzájárulás/adomány utalásával egy időben megküldték Pénztárunk részére, úgy online rendszerünknek köszönhetően az utalt munkáltatói hozzájárulás/adomány összege 2 munkanapon belül jóváírásra kerül munkavállalói egyéni pénztári számláján, mely azonnal elkölthetővé válik 

Mi az a felosztási lista, miért van rá szükség? Hogyan lehet megküldeni?

A munkáltatói hozzájárulás/adomány utalásával egy időben szükséges felosztási listát küldeni a Pénztár részére, mely alapján az utalt összeget munkavállalóik egyéni számlájára fel tudjuk osztani. A jogcím szerinti listában szükséges megadni a munkavállalók adóazonosítóját, nevét. A felosztási listát leggyorsabban és legegyszerűbben elektronikusan juttathat el hozzánk az egeszsegpenztar@egeszsegpenztar.hu címre küldött levelében.

Lehetősége van a felosztási lista nyomtatványunkon a „Visszavonásig érvényes” megjegyzést választani abban az esetben, ha havonta nem változik az átutalt összeg valamint a munkavállalók személye.

A javasolt felosztási lista táblázat formában letölthető ide kattintva.

Téves utalás esetén mi a teendő?

Téves utalás esetén az összeget, faxon, levélben, vagy e-mailen írásban kell visszakérni Pénztárunktól.  Kérjük, levele minden esetben tartalmazza a munkáltató nevét, adószámát, valamint a bankszámlaszámot ahova a visszautalást kéri, továbbá az összeget és annak jogcímét. 

Partnereink:

TEMPO_LABLEC_LOGO Szerezd meg: Google Play


Központi ügyfélszolgálati iroda: 1025 Budapest, Nagybányai út 92. Tel.: 06-1-463-4603
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103379-84456100-01004009 Adószám: 18229343-2-41
TEMPO Egészség- és Önsegélyező Pénztár. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat Egyenleg lekérdezés Elfogadóhely-kereső Facebook
separator ÚJ BELÉPŐK separator PÉNZTÁRTAGOK separator MUNKÁLTATÓK separator SZOLGÁLTATÓK separator PÉNZTÁRUNKRÓL separator KEDVEZMÉNYEK TAGJAINKNAK separator ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS separator

TEMPO

Egészségpénztár

Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...

TEMPO - Az egészségpénztár