Gyakori kérdések és válaszok

Kérem kattintson, az Önt érdeklő kérdésre, és közvetlenül alatta megjelenik a rá adott válasz. Amennyiben itt nem találja meg kérdését, Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére a Kapcsolat menüpont alatt felsorolt elérhetőségeken.

Témakör csoportok:

Hogyan érhető el a telefonos ügyfélszolgálat?

Telefonos ügyfélszolgálatunkat munkanapokon reggel 8 és 20 óra között érhető el a + 36 1 463-4603 telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. 

A gyorsabb ügyintézéshez kérjük készítse elő tagsági okirat számát (tagkódját) vagy Egészségkártyáját, mert felvilágosítást csak pontos beazonosítás után tudunk adni. 

Az automata telefonos központ menütérképe:

  • négyes gomb: Fax küldése
  • nullás gomb: Ügyintéző kapcsolása

Kártytatiltás ügyben elérhetőségi időszakunkon kívül vagyis este 20 óra és reggel 8 óra köztött és munkaszüneti napokon,  napi 24 órában hívja a +36 1 421-2299 számon a SIA Central Europe Zrt-t. A kártyatiltáshoz szükséges megadni a kártyatulajdonos anyja nevét (leánykori) és születési idejét is.

Hogyan tudok tagdíjat fizetni a Pénztárba?

Banki átutalással a Budapest Banknál vezetett 10103379-84456100-01004009 számlaszámunkra átutalással. Amennyiben az átutalások a bankok által meghatározott (általában 15:30) idő előtt elindulnak, akkor azok még ugyanazon a napon megérkeznek hozzánk is. Mi ennek a feldolgozását kizárólag a lezárt banki nap után kezdhetjük el. Tehát legkorábban másnap tudjuk letölteni a pontos adatokat, mivel addig nincs semmilyen elektronikus állomány (bankkivonat) sem, ami alapján a feldolgozását megkezdhetnénk. Így mi is, mint valamennyi pénztár csak másnap kezdhetjük el az utalások azonosítását, majd azok felosztását. Fontos szempont, hogy a tényleges jóváírást arra a napra fogjuk rögzíteni, amikor a tag átutalása hozzánk megérkezett. Vagyis aznap amikor az utalás elküldése kerül, még nem tudjuk az utalt összeget az egyéni egészségszámlára jóváírni, azt minden esetben a következő munkanapon fogjuk tudni jóváírni. 

Meddig kell befizetni a tagdíjat?

Munkáltatói szerződésünk értelmében a bérszámfejtést követő 8 naptári napon belül kell elküldeni részünkre a munkáltatói hozzájárulás összegét. Kérjük, ne feledkezzen meg a felosztási lista megküldéséről sem a tagdíjfizetést követően, hogy az összeget mihamarabb jóváírhassuk a munkavállaló - Pénztártag egyéni egészségszámláján. 

Mennyi a Pénztár minimálisan befizetendő tagdíja?

Pénztárunk minimális tagdíja 2.000Ft, mely 2013-óta nem változott. 

Mennyi időn belül kapják meg a tagdíjat az egyéni egészségszámlára a munkavállalók?

Online rendszerünknek köszönhetően amennyiben a felosztási lista is megérkezik az utalással együtt, és minden rendben van akkor a felosztást követően azonnal jóváírásra kerül és elkölthetővé válik az összeg. 

Mi az a felosztási lista, miért van rá szükség? Hogyan lehet megküldeni?

Az Önök által küldött felosztási lista alapján tudjuk a munkáltató által utalt összeget elosztani a munkavállaló Pénztártagok között. A lista alapján jóváírjuk az egyéni egészségszámlákra a megadott jogcímen a megfelelő összeget. Ezt a listát nem fontos eredetiben megkapnunk, elküldhető e-mailen, faxon és levélben is.

Mit tartalmazzon a felosztási lista?

Munkáltatóra vonatkozóan:

  • munkahely nevét
  • melyik hónapra vonatkozik a befizetés

Munkavállalóra vonatkozóan:

  • Munkavállaló(k) neve
  • Munkavállaló(k) adóazonosító jele

Befizetésre vonatkozóan:

  • befizetés jogcímét (egyéni munkavállalói tagdíj, munkáltatói tagdíj, adomány)
  • összesen összeg, vagyis, hogy mennyi a Pénztárunkhoz átutalt összeg

A minden hónapban elküldendő felosztási listát úgy célszerű időzíteni, hogy mire az Önök által utalt összeget Pénztárunk megkapja, a lista is nálunk legyen, hiszen így tudjuk a leggyorsabban felosztani az egyéni egészségszámlákra a megfelelő pénzösszegeket. A felosztás után online rendszerünknek köszönhetően azonnal elkölthetővé is válnak ezek az egyéni egészségpénztári számlára került összegek.  Az utalásnál érdemes szem előtt tartani, hogy az utalást követő banki napon fogjuk tudni a felosztást elvégezni, ugyanis a banki kivonat csak másnap készül el. Tehát ha 1-jén utalják az összeget, akkor azt csak 2-án tudjuk kezelni.

Fontos tudni, hogy amennyiben a listán szereplő összesen összeg és az átutalt összeg nem egyezik, akkor a felosztást nem tudjuk elvégezni, így munkavállalóik nem tudnak mielőbb a pénzükhöz jutni. Ez esetben, telefonon vagy e-mailen történő egyeztetés után kerül sor a felosztásra. Ezért kérjük, hogy a részünkre küldött listán szerepeljen az Önök cégétől egy kapcsolattartó (név, telefonszám vagy e-mail cím), akivel ezekben az esetekben fel tudjuk venni a kapcsolatot.

Lehetőség van arra is, hogy amennyiben sem az utalt összeg, sem a munkavállaló személye nem változik, e-mailen, faxon vagy akár levélben egy állandó listát küldjön részünkre, melyet ellátnak ’visszavonásig érvényes’ megjegyzéssel. Ebben az esetben ezt a listát tekintjük érvényesnek, mindaddig, amíg a változásról nem jeleznek nekünk. Vagyis elég egyszer megküldeni, akár több hónapon keresztül is érvényes lehet és használjuk, és csak abban az esetben kell újat küldeni, amikor a munkavállaló személyében vagy az összegben változás következik be. 

A felosztási lista táblázat formában letölthető ide kattintva.

Mit takar az Egészség Angyalai program?

Egészség Angyalai programunk - rendezvényeken való részvétel

Az elmúlt évek pozitív tapasztalatai alapján nem volt kérdéses, hogy az idei 2014-es évben is szeretnénk felajánlani a közvetlenebb együttműködés lehetőségét, hiszen számunkra nagyon fontos, munkáltatóink és munkavállalóik elégedettsége. Ezáltal amennyiben lehetőséget kapunk nagyon szívesen részt vennénk ingyenes szolgáltatásainkkal az Önök által szervezett vállalati családi, sport vagy egészségmegőrző napokon. Programunk része a sport és gyermekfoglalkoztatás, valamint egészségügyi szűrésekkel egybekötött állapotfelmérés, ahol értékes nyereményekkel várjuk a résztvevőket. Természetesen a rendezvényeken lehetőség van előzetes egyeztetés után az önök által igényelt szűrési lehetőségek és programok kialakításra. Amennyiben nincs vagy nem volt még ilyen rendezvényük, saját tapasztalataink megosztásával szívesen segítünk ingyenesen megszervezni, hogy munkavállalóik elégedettség növelni tudják.

Egészség Angyalai programunk – vállalati szűréseken való részvétel

Kampányunk keretén belül szolgáltatói partnereinkkel együttműködve, előzetes egyeztetés után akár díjmentesen vállaljuk, hogy vállalatukhoz egyedi igényekre szabottan szervezünk különböző szűréseket, egészségügyi vizsgálatokat. Ezek közül néhány: számítógépes talpvizsgálat-, szemészeti vizsgálat-, vérnyomás-, véroxigén-, testzsír-, vércukorszint-, koleszterin és húgysavmérés, vagy akár gyógy-masszázs.

Egészség Angyalai programunk keretein belül rendezvényeken vagy vállalati szűréseken való részvétellel kapcsolatban jelentkezésüket, érdeklődésüket a rendezveny@egeszsegpenztar.hu e-mail címre várjuk.   

Téves utalás esetén mi a teendő?

Téves utalás esetén az összeget, faxon, levélben, vagy e-mailen, de mindenképp írásban kell visszakérni. A levélnek tartalmaznia kell a cég nevét, valamely egyedi azonosító számot (munkahely kód, vagy adószám), a bankszámlaszámot ahova az utalást kérik, az összeget és annak jogcímét, ami tévesen került elutalásra. A jogcímre hivatkozva fogjuk mi az összeget visszautalni. 

Partnereink:

TEMPO_LABLEC_LOGO Szerezd meg: Google Play


Központi ügyfélszolgálati iroda: 1025 Budapest, Nagybányai út 92. Tel.: 06-1-463-4603
Bankszámlaszám: Budapest Bank 10103379-84456100-01004009 Adószám: 18229343-2-41
TEMPO Egészség- és Önsegélyező Pénztár. Minden jog fenntartva.

Kapcsolat Egyenleg lekérdezés Elfogadóhely-kereső Facebook
separator ÚJ BELÉPŐK separator PÉNZTÁRTAGOK separator MUNKÁLTATÓK separator SZOLGÁLTATÓK separator PÉNZTÁRUNKRÓL separator KEDVEZMÉNYEK TAGJAINKNAK separator ÜGYFÉL-ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS separator

TEMPO

Egészségpénztár

Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...

TEMPO - Az egészségpénztár